2011.08.06. 14:59
Sorozat kettő :D

Nyílt titok, hogy a kis csapatunkkal -Wobe, Szandi, és én- egy új fotósorozat elkészítésére készülünk. Mivel a napokban volt a szülinapom (tegnap. :D) ezért a sorozat elkészítését egybe fogjuk kötni egy kis mulatsággal is. Már nagyon izgatottan várom a holnapi művészkedést, és bízom benne, hogy nagyon jól fog menni a dolog. A Disturbia készítésekor, és előtte is egy igen nagy feszültség volt bennem, de ez most nincs meg, noha izgatott vagyok persze, és szeretnék ebben a témában is maximálisat nyújtani, azért már sokkal nyugodtabb vagyok, mert tudom, hogy bízhatok a stábban. :)
A Disturbia elég nagy visszhangot keltett, ami összességében azért pozitív volt, bár sokan nem értették a lényegét, de számítva erre, vettem az akadályt, és sikerült elfogadnom, hogy lehetek én akár a legeslegtalálóbban megkreált alvilági domina, ez akkor sem fog tetszeni mindenkinek. Akinek van egy kis szaglása a művészethez, önkifejezéshez, az ebben láthatott fantáziát, és ha riadtan is fogadta először akkor is tetszett neki, vagy legalább megértette, hogy mi volt a célom vele, illetve sikerült elhaladnia felette sértegető megjegyzések nélkül. Természetesen ez nem mindenkinek sikerült, mert vannak akik egy csodálatosan elvarázsolt kis hercegnőnek látnak, és nem tudták feldolgozni, hogy ki akarok törni a kedves kislány skatulyából. Nem mondom, hogy teljes egészében levetkőztem azt az imázst, de sokat halványodott a dolog, és így, hogy egy év múlva hivatalosan is felnőtt leszek, én is érzem, hogy nagyon sokat változtam. Tovább nem is szeretném ragozni ezt a dolgot, hiszen már korábban írtam róla, hogy mi volt az oka a vadulásnak. A most következő sorozat a szöges ellentéte lesz a Disturbiának! Akik a cuki-muki, habos-babos hercegnőt kívánják látni bennem, azoknak kedvezni fogok, ugyanis egy olyan díszletbe kalauzollak majd el titeket, ahol minden nagyon nagyon édes. :)
Ezt a szerepet valóban könnyebben magamra tudom majd ölteni valószínűleg. Egyelőre ennyit a második fotózásomról, a többit pedig holnap ÉLŐBEN!!! láthatjátok, ugyanis Vob Ustream csatornáján élőben jelentkezünk majd a fotózás helyszínéről. :) Valamint ha nem láttok minket, akkor figyeljétek a Twitter-oldalamat, ahol szintén folyamatosan beszámolok az eseményekről. :)
www.ustream.tv/channel/wobe-live vagy http://twitter.com/#!/Aschen_puttel
Click click, snap! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://alphadog.blog.hu/api/trackback/id/tr583130034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása