2011.08.16. 20:48
Visszavonulás a kutyaházba

Igen, ez történt mostanság, az Alpha dog blog (kutya)háza táján. Rengeteg dolgom akadt mostanság, ami miatt egyáltalán nem volt időm írni, de remélem senki sem pártolt el tőlem, emiatt a kis kitérő miatt, hiszen nyár van, és most van itt a korlátlan mókázás ideje! 
Természetesen nagyon sok élménnyel gazdagodtam ezalatt az 1-2 hét alatt, amíg a házban hűsölt a kiskutyánk! Nálam vendégeskedett Fanni, akinél már én is felejthetetlen napokat töltöttem el korábban, de erről bővebben már olvashattatok itt. :) Megtörtént tehát a visszafogadás, és bár az idő kicsit kevésnek bizonyult, 3 csodás napot töltöttünk el együtt az én városomban a nagy Budapesten! :) Mindenben próbáltam a maximumot nyújtani, és kellőképpen anyáskodni Fannika felett, aki egy nagyon fontos személy az életemben, és remélem sosem vesztem majd el őt! 
Az utóbbi időben nagyon sok ötlet motoszkált a fejemben, fotózkodással, alkotással, írással, inspirációval kapcsolatban, szóval el lesztek látva itt mindennel a jövőben, ha csak egy mód van rá! :D Kicsit megint megállíthatatlannak érzem magam, és teljesült egy új álmom is! A minap ünnepeltem a 17. születésnapomat, amire egy kiemelt helyre szóló jegyet kaptam, Rihanna decemberi koncertjére. Meg kell, hogy mondjam, napokig fetrengtem a mámorba, és ráztam a csípőmet a tükör előtt kezemben a jegyemmel, és éreztem azt, hogy ez minden boldogságforrásom. Borzasztóan boldog vagyok miatta, és nagyon hálás vagyok, és köszönöm, és előrebocsáthatom azt is hogy szerintem életem egyik legnagyobb élményét kaptam meg ezzel, mert soha nem voltam még ekkora shown. :$ Rihanna egy olyan példakép számomra, akit bármi is bántson mindig "elő tudok venni" és nagyon sokat segítenek a dalai, mind alkotni, vagy megnyugodni, esetleg csak táncolni. :) A koncertet tehát szerintem mindenkinél jobban várom, és bízom benne, hogy az első sorból tombolhatom majd végig a két órás műsor összes számát. :)
Az utóbbi időben egyébként nagyon sokat tanultam magamról, és erről még szeretnék mesélni, mert érdekes dolog megismerni saját magadat. Sokan talán nem gondolnak erre, pedig ha magunkba nézünk, és visszagondolunk az egy évvel ezelőtti énünkre szerintem sok újdonsággal találkozhatunk, már ami a stílusunkat, vagy egyes szituációkra való reakciókat illeti, valamint az sem utolsó, hogy kikkel is töltöttük az időnket 1-2 éve ilyenkor...
Lényeg a lényeg a nyár több mint 3/4-e eltelt, és ami még hátra van az nem is kis újdonságot tartogat számomra, és az önismereti kalandozásom egy fontos állomása lehet.
Büszkén mondom el, hogy egyedüli volt 10. osztályosokként Balázzsal megkaptuk a ZMG-s gólyatábor egyik osztályát ifivezetőként! :)
Az egész a véletlen műve, de nagyon örülök, és szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen nagy és megtisztelő feladatot láthatok el majd a táborban. Hatalmas boldogsággal tölt el, hogy Balázs párjául választott a táborban, és így vállalta el a dolgot, holott a kapcsolatunk még igen az elején jár, de már így is nagyon jónak ígérkezik. Mindkettőnknek fontos lehet ez a szerep, egymás "társaiként" is, és egyedüli személyként is. :) Valamint örülök, hogy 2 év után valami igazán kedvemre valót is tehetek a sulimért.
Én tehát egyelőre visszavonulok az időzőjeles kutyaházamban, és hagyom szunnyadni a kis kedvencemet, de Ti ne tegyétek! Ügyeljetek pár napig az ebre, míg vissza nem térek szerető gazdijaként!
Addig is kövessétek a kalandjaimat Twitteren; www.twitter.com/aschen_puttel
Ui.: A lájkolás akadozik, ezért kérek mindenkit, hogy visszamenőleg is kattogtasson a tetszik gombra, valamint, hogy ismeretlenül NE (!!!) jelöljön a Facebook profilomon, csak és kizárólag Twitteren kövessen! Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alphadog.blog.hu/api/trackback/id/tr633158803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása